Garantie & klachten

 

​Garantie

​Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat de bestelde artikelen voldoen aan de eisen en in goede staat worden geleverd. Toch kan het voorkomen dat wij iets over het hoofd hebben gezien of dat er iets anders is gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie. U bent dan verplicht om binnen 4 weken na constatering van het gebrek het bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lindasfashion.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

 

​Klachten

​Heeft u een klacht dan horen wij dat graag van u. Wij raden u aan om u klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lindasfashion.nl zodat wij ons kunnen verbeteren of de klacht samen op kunnen lossen. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om u klacht door te geven aan Stichting WebWinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl) deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan kunt u de klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.nl) laten behandelen. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten aan verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

© 2014 - 2024 Linda's Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel